Proč zpětný odkaz

Co to je zpětný odkaz?

Linkbuilding

Budování zpětných odkazů (linkbuilding) je jednou z off-page metod SEO, neboli optimalizace pro vyhledávače. [1] Cílem je propagace daného webu. Tato technika je považována za nejvýznamnější off-page faktor. [2] Zatímco on-page techniky SEO představují úpravy přímo na stránkách, které optimalizujeme, off-page techniky představují optimalizaci mimo tyto stránky, a kromě samotného linkbuildingu sem patří například reputace stránky, její důvěryhodnost nebo geografická poloha návštěvníků stránky.[3][4]

Budování kvalitních zpětných odkazů má z hlediska internetového marketingu dva dopady. Prvním je zlepšení pozice odkazované stránky ve výsledcích hledání pomocí užiti správných klíčových slov v „anchor“ textu (viditelném textu odkazu). Druhým dopadem je přivedení nových návštěvníků na stránky. [5]

Jinak řečeno, využitím linkbuildingu se zvyšuje pravděpodobnost, že si někdo někde přečte odkaz na dané stránky a klikne se na ně. Větší počet odkazů značí, že se na tyto stránky pravděpodobněji dostane potenciální zákazník.
zdroj: https://cs.wikipedia.org/wiki/Linkbuilding

Proč je dobré mít zpětný odkaz

  • protože ho internet, roboti, vyhledavače…. prostě chtějí a hledají
  • protože se přes zpětný odkaz může na váš web dostat zákazník a uživatel.
  • protože každý má své pro i proti

Proč zpětný odkaz na Pageranking.cz

  • nejsme link farma na budování zpětných automatických odkazů
  • odkazy ručně schvalujeme, opravujeme a rozšiřujeme
  • neřadíme zpětné odkazy jen do všeobecných kategorií
  • vytvoříme kategorii dle vašeho zaměření
  • váš odkaz zařadíme i na hlavní stranu
  • podpoříme váš odkaz PR článkem, fotkou, soutěží….
  • katalog je v rámci jiných aktivit navštěvován našimi uživateli z ostatních systémů

Víme co děláme

Nic není zadarmo, přesto se dá spousta věcí pořídit za rozumné finance.
Za 120 Kč získáte v textu 2 zpětné odkazy z KW natrvalo a 2x foto.

Pageranking.cz je nástupce původního Great katalogu zpětných odkazů, který jsem převzal včetně odkazů, souhlasů se zasíláním obchodních sdělení a dalších informací, které jsou uvedeny v katalogu.

Provozovatel obou katalogů je totožný.